FilmVARNINGAR 27 Jan

The Mail man (2004)

Det är nog svårt att hitta en film som är sämre än The Mailman! Det finns verkligen ingenting hos denna film som är bra, och då menar jag ingenting! Storyn är hemsk, skådisarna är hemska, effekterna är hemska, allt är bara HEMSKT!
Skiten handlar om Darius Foxx som blivit störd av att ha sett sina färäldrar mördas som barn. När han sen växer upp dödar han en brevbärare i en sömnig småstad och bestämmer sig för att terrorisera sin lille bror och hans adoptivfamilj utklädd till stadens nya brevbärare. Makes no sence, men lillebrorsan är också ett jävla ashole och dom två börjar sedan att ge sig hans bästa vän och hans plastsyster.

FY FAN SÄGER JAG BARA!

Betyg: Apkräk



Island of the dead (2000)

Shysst! Ännu en bra zombierulle tänker man... My ASS säger jag bara.
Filmen handlar om en skock människor som blir fast på en ö utanför New York, en ö där okända lik har begravts sedan slutet på 1800 talet. En mäklarfirma har planer på att bebygga ön, och när dom är där för att göra vad dom nu ska göra så invarderas dom plötsligt av..... ÖVERNATURLIGA FLUGOR! Antar att det ska föreställa de dödas själar eller nånting, men värdelöst äre iallafall. Har inte mycket minne av varför dom faktiskt blir fast på ön eller sånna små detaljer, men jag minns iallafall att filmen suger och att man bör hålla sig borta ifrån den i tid och evighet.

Betyg: - 4½




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0