Filmvarningar 23 mars

Då jag för tillfället är på okänd ort och inte befinner mig hemma med alla mina tillhörigheter så har jag lite trubbel med att lägga upp nya exelenta filmtips, men så fort min utvandring har fått ett stadigt fotfäste så kommer bloggandet att fortsätta som vanligt. Men i brist på annat så kommer här två riktigt kassa filmer;

The Breed (2006)


Wes Craven, vafan tror du att du pysslar med? Nog för att hundar kan vara läskiga... Men allvarligt asså. Storyn är välkänd; Ett gäng halvkorkade ungdomar besöker en isolerad ö och blir självfallet fast där efter att dom blir attackerade av ett gäng muterade hundar. Störtlöjligt rakt igenom om man frågar mig, men jag antar att många som läser detta säkert skulle tycka att just denna film är bra mycket bättre än mycket annat jag brukar posta här... Men ni som är trogna läsare vet precis vad mitt svar på ett sånt påstående skulle vara..

Ååååh, just det.. Sa jag att dom måste kämpa för sina liv för att ta sig levande ifrån ön?
Det måste dom göra iaf.

Betyg: ___________________-




Stay Alive (2006)

En rätt kul och halvorginell story som låter så mycket roligare än vad filmen i sig dessvärre är..

Allas våran Elisabeth Bathory har på något snajdigt sätt lyckats ta sig in i ett online där hon roar sig med att ta kål på de olika karaktärerna både i spelvärlden och in real life. En lite grupp ungdomar (surprise) börjar undersöka en av deras vänners plötsliga död och upptäcker spelet, och eftersom pojkar är nördar så kan dom självfallet inte motså frestelsen att testa skiten, och självklart så börjar dom dö som flugor.

Betyg: 2 faktiskt, på nått sätt





Kommentarer
Postat av: worlock

Stör mig ofantligt på omslaget till "Stay Alive", hur i helvete spelar men med händerna på det sättet? Underbar blogg för övrigt, keep it up!

2009-04-26 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0