Strain

Tänkte att det var dags att informera omvärlden om vad som händer och sker med Strain...

Till att börja med kan jag passa på att meddela att vi funderar på ett namnbyte till Cadaver zoo, då namnet Strain självfallet är upptaget av ett stort antal band redan.

Det andra jag har den stora äran att berätta är att bandet har fått utökning med en länge tilltänkt tredje medlem. Vi hoppas självfallet att det ska passa både honom och Adem och mig som handen i handsken.

Det tredje jag vill passa på att meddela är att eftersom jag just nu är upptagen med att jaga lägenheter och har en flytt framför mig så händer dessvärre inte mycket på just musikbiten, men frukta icke, ty det talas om en spelning i Västerås om en snar framtid.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0